پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -هاشم اسماعیلی اظهار کرد:دوره توانمندسازی و دانش افزایی 90 نفر از منتخبین سازمان های مردم نهاد کشور از 20 اردیبهشت در استان گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش طی مدت سه روز برگزار می شود،افزود: این همایش با عنوان «نقش سازمان های مردم نهاد در عرصه های بین المللی» با حضور برجسته ترین اساتید کشوری برگزار می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد: برگزاری این همایش بی تردید با توجه به کشورهای حاشیه دریای خزر و ضرورت شناخت موانع و راهبردهای توسعه کشور می تواند برای آینده سازان جامعه بسیار مفید و موثر واقع شود.

اسماعیلی با بیان اینکه در این دوره دانش افزایی مسئولان استانی و مدیرکل مشارکت های اجتماعی و طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، ادامه داد: سازمان های مردم نهاد و جهانی شدن، نقش جوانان در توسعه ملل متحد و تحولات منطقه ای و بین  المللی، جایگاه سازمان های مردم نهاد و جوانان در سازمان های مردم نهاد بین المللی دولتی و غیر دولتی و آداب و تشریفات و مراودات در مذاکرات دیپلماتیک محورهای اساسی این همایش است.

وی با بیان اینکه در حاشیه این همایش فوق برنامه هایی برای آشنایی جوانان با آداب و سنن بومی و نواحی گردشگری استان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی در مجتمع فرهنگی و تفریحی کارگران بندرانزلی و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار خواهد شد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna